Viking1 skrev:Danmarks Stærkeste Mand - DM finale
Tunge mænd, endnu tungere genstande og en kæmpe lastbil. Så har du ingredienserne til konkurrencen Danmarks Stærkeste Mand. Der dystes i følgende discipliner:
Lastbiltræk
Kombinationsøvelse med træstamme og aksel
160 kg farmerswalk
Dødløft - 300 kg aksel
Løft med 400 kg åg
Conan's wheel
Lad dig imponere af Danmarks sidste, ægte vikinger og kom på Bakken til Danmarks Stærkeste Mand
Friluftsscenen lørdag den 28. august kl. 13:00

rimturse skrev:Af ren og skær nysgerrighed: Hvor stort et budget skal der til for at arrangere et stævne?

Viking1 skrev:Deltagere
Mikkel
Benjamin
Nicolai
Kim
Morten
Frank
Tobias
Thomas
Måske
Michael
Johnny
Asbjørn E

Claus B skrev:Super cool stævne, godt publikum, dejligt solskin, masser af sved, og kanon stemning
vikingerne imellem..........thx![]()
/Claus

Frank Jørgensen skrev:Vil bare sige det var en fornøjelse at være med.Det er første gang jeg var med på bakken og der var en rigtig god stemning.
Det er på tide vi får en ny Guffi/Henning Thorsen,Vi har stolte traditioner i dk ud i stærkmand.Vi skal hjælpe hinanden,hvad jeg også synes vi gør.Vi har ihvertfald 3 supermænd i dk 4 hvis Rene vil lege med igen.
Nikolaj,Kim,Mikkel.i øjeblikket.
Hvad angår dsm synes jeg noget af det vigtigste er at vi får en fair konkurrence,så 2mdr før stævnet skal øvelserne ligge klar så vi specifikt kan øve på øvelserne så vi kan give publikum en god oplevelse og undgå skader!Arrangøren skal via lodtrækning trække de øvelser ud som vi skal bruge.Vægtene skal være tilpas tunge og have en sværhedsgrad så den svageste deltager kan løfte den første sten i en sten medley f.eks.Det nytter ikke at lave øvelserne for svære publikum vil bare tro vi er nogle svæklinge og publikum får en dårlig oplevelse.At lægge dsm i Jylland vil jeg foretrække da publikum er mere på,end københavnerne er.Sorry kbh.![]()
Sportlig hilsen Frank

Tilbage til Datoer, resultater og events
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst