Viking1 skrev:Jeg opdaterer ikke mere før alle begynder at skrive logbog. Vil da gerne opfordre til det a la MOL.
Kan kort fortælle at jeg har handlet med Vikingen og købt hans LOG og et sæt runde sten. Det er for fedt.
Skal bare have dem hentet. Mangler bare farmers kufferterne så er jeg kørende.

-igor- skrev:Jeg opretter en hvis at vi får lov at deltage, så blir man lidt nødt til at bruge en del mere tid på den slags.
Planen er 2 gange træning ed hvis det blir til noget.

Pumping Iron skrev:-igor- skrev:Jeg opretter en hvis at vi får lov at deltage, så blir man lidt nødt til at bruge en del mere tid på den slags.
Planen er 2 gange træning ed hvis det blir til noget.
var det ik noget med du var stoppet og begyndt kuglestød og spydkast istedet?
og godt at se du igang igen viking

Mikkel Leicht skrev:Synd vi ikke fik film af de 310kg der kom op.. grimt løft, men dog oppe..![]()
![]()
følte ikke min power i bagkæden var der den dag.. men godt at se du fik 272,5kg i reverse band op..

Lige pt. er der intet at lave så vi er på 3 mdr. flex.Pumping Iron skrev:Er du arbejdsløs os viking, siden du har tid til at køre det meste af jylland rundt for at mødes med de forskellige folk og træne ?

-igor- skrev:Det er sku godt gået

-igor- skrev:Du må hjælpe mig med den stenløft teknik, jeg løfter bare lige nu, der er slet ingen teknik når jeg gør det.

-igor- skrev:Jeg prøver lidt med natursten, men jeg tror ikke teknikken er så meget som tæt på rigtig

-igor- skrev:Jeg bruger biceps meget

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst