Viking1 skrev:Uha glæder mig til jeg al have min nye log ! Den er færdig !

brian smølf skrev:Hej Asbjørn. tak for sidst..![]()
Det transportbånd du bruger nede ved dig, er det noget du kan skaffe noget af evt?? eller du ved hvor kan anskaffes?? da vi er ved at lave nyt center. og der bliver forhåbentlig en hel stærkmandsafdeling og løbebane i starten af næste år arbejder jeg på.

Asbjørn Riis skrev:Hej Brian![]()
Selv tak for sidst![]()
Hvor mange kvadratmeter drejer det sig om ?brian smølf skrev:Hej Asbjørn. tak for sidst..![]()
Det transportbånd du bruger nede ved dig, er det noget du kan skaffe noget af evt?? eller du ved hvor kan anskaffes?? da vi er ved at lave nyt center. og der bliver forhåbentlig en hel stærkmandsafdeling og løbebane i starten af næste år arbejder jeg på.

Asbjørn Riis skrev:Hej Brian![]()
Selv tak for sidst![]()
Hvor mange kvadratmeter drejer det sig om ?brian smølf skrev:Hej Asbjørn. tak for sidst..![]()

brian smølf skrev:Asbjørn Riis skrev:Hej Brian![]()
Selv tak for sidst![]()
den var værre.. men nok omkring 40kvm. ikke helt præcist mål endu. men ellers havde du måske et bud på hvor det kan anskaffes.. lige meget hvor.

aec skrev:Hvis man skal have en sten, vil den så koste 1000`kr.
Vh Asbjørn

Faber skrev:jeg har pengene den. 1

Tilbage til Salg af Vikingpower udstyr
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 1 gæst